Kvällens vinnarpar Per-Ingemar och Arne

Skärmklipp.JPG3Skärmklipp.JPG4Kvällens vinnarpar hade brått ifrån lokalen så  Per Ingemar Nilsson        Arne Dahlberg             det får bli lite klist och klipp Stort Grattis till Er
                                                                           Efter 4 veckor med dåligt resultat tog de sig i                                                                          kragen  denna vecka. Andra platsen  Bosse X
                                                                           tillsammans med Torsten Åkerman o   tredje
                                                                           platsen tog Sigge Nordeberg o Jan Ekbrand
STORT GRATTIS TILL ER ALLA
Nedan föler
scratch toppen
Skärmklipp.JPG2

HCP toppen
Skärmklipp.JPG1

3 kommentarer till Kvällens vinnarpar Per-Ingemar och Arne

  1. Anonym skriver:

    Hej på Er! Grattis till PI o Arne för vinsten,även om den var knapp,men det räcker ju.Jag måste också gratulera Rickard o Tord som kom i fel kontrakt 4 hj.när det skall vara 3 ru+1.
    Men de spelade 4 hj.med hemgång och 100%.Bra gjort.MEN!!! Att jag tokspelade ut sp 3
    från k,kn.xxx eftersom min partner stödde mig i spader och gav då Tord som spelförare,spel
    på sp.dam med essxx på bordet.Om jag är vaken så blir det 2 straff och alla poängen.Nu fick
    vi 0.uselt av mig .vi har 2 hj.spel.ru E o kl.K och kanske en stöld i ruter.Oavsett hur så blev vi
    taggade innan Rickard o Tord kom,för då var vi 1:a på 66% och sedan så sa det pang/bom
    och så blev vi 2;a i hård konkurrrens med 2 andra par.Felet var mitt och Tord kom i galet kontrakt 4hj. när man spelar 4 ru= eller +1 de hade bara 7 hj.tillsammans.Men vi bugar för
    fräckheten(eller felbudet) som Tord fixade o spelade bra och vi(jag) inte var på banan.
    Så kan det gå när övermodet dyker upp.Men Tack Torsten för ett bra spel totalt sett och vi
    får harrangera Rickard o Tord som tog 41-7 mot oss.GRATTIS!!!!!! (men gör inte om det?)
    Med vänlig hälsning BD

    Gilla

    • xlrocks skriver:

      Till storyn hör också att Tord tog bort 3spX, vilket bör ge en bet och medel även om det fanns de som spelat -2 och om så är det ju lika illa för er -300. /Rickard

      Gilla

  2. Anonym skriver:

    Hej Rickard! Jag läste din rubrik ovan och det är rätt,men din partner ville något annat och därför kom ni fel,men som blev rätt.Ni kan ju tacka mig för den vänliga gesten att få en nollbricka
    som man förtjänar bara för att man tappar fokus,sådan är bridgen ofta.Ha DE! BD

    Gilla

Kommentera

