Fakta i målet.

image
Trafiken på vår klubb-blogg sjönk under 2014, ja otvivelaktigt. Detta torde bero på att intresset svalnat, jag ser ingen annan orsak.
Rickard

En kommentar till Fakta i målet.

  1. Ville skriver:

    Jag som relativt ny bridgespelare, läser och uppskattar er blogg. Även om allt inte relevant för mig då jag inte spelar i er klubb en ändå många intressanta delgivna tankar. Det finns allt för få som bloggar eller skriver kring bridge i Sverige. Jag hoppas ni kommer fortsätta.

    //
    Ville Norén
    Borås

    Gilla

Kommentera

