Bricka 12 torsdag nya slambricka ingen bjudit

image

Ny vecka med slambricka. Börjar bli lite orolig när ingen är på och bjuder
min 6 hj- Det optimala budet är 7 hj. Även denna vecka fanns det många
par som ej brukar tveka    Undrar /Hans

En kommentar till Bricka 12 torsdag nya slambricka ingen bjudit

  1. Anonym skriver:

    Hej Bjärredspelare! Som hans påpeka så var det än en gång en slambricka både 6 o 7 hj.och minst 6 sp,men ingen hittade denna men 9 par gjorde alla 13 spel.Kan det vara så enkelt att stör man som jag gjorde med 3 klöver spärr o bjuder efter mig 3 hj.och min partner bjuder 4 klöver,det satte käppar i hjulet för de nio som inte hittade slammen.Vi var 2 st.som offrade oss i 5kl.X med 3 straff i ozon mot röd zon och det gav 97%.Det märkliga var ju trots allt,att flera av de duktiga spelarna inte hittade rätt.Min hypotes om att hitta slammen efter spärrbud 3 klöver, är X alt. 4 klöver,då kan man nog inte missa denna upplagda slam,som faktiskt även går att göra i 6/7 ruter.Man får bara tacka o ta emot gåvorna.BD

    Gilla

Kommentera

