Dubbelslag för BosseD

image

I tisdags i Lomma och så nu här! Jag kan garantera att på Bjärehov finns en person som befinner sig i trance.

Grattis Bosse och Per-Ingvar, ni är inte alltid de lättaste att möta, det vet vi alla. Med den erfarenhet och slughet som ni besitter är vi många som fått bita i det sura äpplet mot er. Tydligtvis var det fler än vanligt i kväll som fick känna på tufft motstånd.

Stort grattis till våra vinnare: BosseD och P-I. De var inte ensamma i toppen så vi grattar även de andra på

image

listan till fina prestationer. Just nu är jag inne i att försöka med datorns hjälp särskilja optimisterna från pessimisterna, och med en snabb blick kan jag konstatera att detta var optimisternas afton. Ni kommer att drabbas av hp/s i BF som ska hjälpa oss hitta när det är rätt att bjuda offensivt, och när man ska vara mer försiktig… En svår gren i bridgen.
Rickard

En kommentar till Dubbelslag för BosseD

  1. bosse dubbel skriver:

    Hei Rickard! tack för de fina orden Du skrev,det gläder mig att få respons oavsett om man vinner eller förlorar,det är ju en hel del som har svårt att delge sina sympatier när man lyckas,men det får man väl stå ut med.Vi spelade och bjöd mycket bra och min partner PI,var
    på topp denna kväll och spelade som vi hade bestämt och inga dumma chansningar,som för det mesta blir dåligt.Vi tyckte att vi förtjänade segern även om flera var med och nosade på
    topplaceringar,Grattis till dem också.Jag tycker att fotot blev allldeles kalasfint,vilka snyggingar som inte ser äldre ut än 40 bast!!!! BD

    Gilla

Kommentera

