BridgeFacts har flyttat.

I somras flyttade BF från mitt garage till ett webb-hotell i Stockholm. Då skaffade jag också en så kallad domän: bridgefacts.org som är det du ska ange om du vill titta på dina resultat i fortsättningen. Jag trodde mig ha hittat alla ställen där den gamla adressen fanns och bytt ut den, men jag såg jag missat något så jag misstänker en del drabbats av att inte hitta sina resultat från i torsdags. På sikt är det tänkt att alla tävlingar som spelas i Bjärred, Lomma och Lund ska finnas tillgängliga där. Ännu fungerar det inte perfekt…

Nya version Gamla versionen
image image

Som du kan se är entré-bilden ändrad. Skulle du komma till den gamla versionen hoppas jag du rapporterar detta fel och speciellt var du klickade för att komma fel.  /Rickard

2 kommentarer till BridgeFacts har flyttat.

  1. bosse dubbel skriver:

    Hej Rickard! snyggt jobbat som vanligt.Analysbloggen Lomma/Bjärred står väl nu för dörren
    ligg på pöjkarna i resp.klubb så blir det säkert hur bra som helst.mvh BD

    Gilla

    • xlrocks skriver:

      Tack för den passningen. Analysbloggen är uppstartad bridgegiv.wordpress.com (lite diskret bland övriga länkar till höger) Man ska inte annonsera en blogg innan det är 8-10 artiklar att läsa, så det blir om c:a en månad. /Rickard

      Gilla

Kommentera

