Fyrmanna på BBO

Serierna börjar dra mot sitt slut. Tittar man på resultaten tror jag det finns ett och annat lag från Bjärred som önskat sig högre upp i tabellen Blinkar…..

imageOm nu bridge och då speciellt fyrmanna är – ett skicklighetsspel, kan man ju inte skylla på något mer än sig själv. Så vårt lag (BBK Magnus) som siktar högt inbjuder till en turnering på BBO (dvs att spela via sin dator hemma). Fördelen med att spela på BBO är att allt man gör är dokumenterat i minsta detalj, budgivning, spel etc, och man kan spela utan att behöva förflytta sig. När man spelar där kan man få ett grepp om vad som går galet och när, den första förutsättningen för att utveckla sitt spel. Tanken är att sätta upp en serie vi kan köra maj – aug, där vi från var vi än befinner oss kan mötas för att utvecklas inför nästa säsong, en “virtuell bridgecamp”. Är det något som intresserar? Vill du vara med att testa tekniken redan nu?
Undrar Rickard

6 kommentarer till Fyrmanna på BBO

  1. Anonym skriver:

    försöker gärna,m.v.h.A-K

    Gilla

    • xlrocks skriver:

      A-K inget lätt chiffer att lösa. Ann-Kristin är min bästa gissning…..
      Vi är fyra i Magnus gäng – och A-K ställer gärna upp! Så då har vi ett lag och början på nästa efter bara en timme, det här ser lovande ut! /Rickard

      Gilla

  2. Anonym skriver:

    jag har ingen partner som du vet,men jag gillar tyst bridge.såg du ej min e-mail? ak.(snabel a)strand telia.com.

    Gilla

    • xlrocks skriver:

      Nä jag kollade inte det, men jag gissade tydligtvis rätt ändå. Vi får se om det är fler än du och jag som gillar ”tyst bridge”. /Rickard

      Gilla

  3. Anonym skriver:

    Lag Tambour behöver träna så vi är intresserade att prova på det hela
    Hans

    Gilla

Kommentera

