Säsongstart med årsmöte

Vinnarna 5 maj 003

Så är säsongen igång. Efter avslutat årsmöte blev det spel 26 brickor. Vinnare denna kväll blev Hans Svensson o P.G. Persson.
Vi inom styrelsen skulle gärna se att vi fick några nya som kan hjälpa till med att lägga in brickorna i efterhand. Det är garanterat inget svårt arbete
Hans

Nu kl. 12.45 kan jag på servern se att den haft 32 besök i Bridgefacts sedan igår efter tävlingen. Vad jag kan förstå är det alltså många som uppskattar den service det innebär att vissa i klubben tagit på sig att mata in kortsitsarna. När man väl lärt sig hur det går till (tar kanske tio minuter) tar det 2-3 minuter att mata in en kortsits. Så blir vi några fler som delar på bördan kanske Kerstin E inte behöver lägga tre kvart – 1 timme vilket hon gjort denna vecka.
Så tveka inte – anmäl ditt intresse!
/Rickard (Ja, jag vet det är mitt fel..)

image Det är inte första gången det händer, denna bild är från den 14 april. Så en stor blomma till Kerstin, tycker jag.

Kommentera

