Snart dags..

Efter en blandad sommar – tycker vissa, där jag befunnit mig har den varit helt godkänd. Nu närmar sig hösten – idag när jag var ute i mina shorts i blåsten insåg jag vad som väntar runt hörnet – “innesitt” och därmed en ny bridgesäsong!

Strax därefter dök ett mejl upp från Kent – styrelsen har också insett vad som gäller, kallelse till årsmöte, verksamhetsberättelse, ekonomisk redovisning allt kom via mejl. Jag antar de flesta av er sett det den vägen, men om du ändrat mejladress eller missat det av annan orsak kan du hitta samma information högst upp till vänster under “Klubben/Årsmötet”. Spelprogrammet för hösten är också upprättat, du hittar det under “Listor” ovan.

Som sagt, snart dags
Rickard

Kommentera

