VINPOÄNG LISTAN

Det har blivit en justering av prislistan beroende på att fel resultat på bricka 22 hade blivit noterat. Detta kommer att påverka vinpoängtilldelningen denna vecka.

Hans

2 kommentarer till VINPOÄNG LISTAN

  1. Rolf skriver:

    Jaha Hans, inte för att jag behöver bry mig. MEN vad betyder ett ruta som bara är gulmarkerad? Alltså UTAN kryss? Är det skillnad på om man fått vin eller skall få vin?

    Annars tycker jag att vinlistan blivit begriplig. Man kan i varje fall se att de som placerat sig bra har fått poäng. Är det 14 poäng som ger pava? Ser tacksamt fram emot lite förklarande text bredvid de där druvorna🙂

    Gilla

    • Anonym skriver:

      Hej Rolf
      Det krävs 15 poäng. Från början gjorde jag endast en gulmarkering när vinflaskan skulle delas ut. Men på sistone har när jag skickat listan till Rikard kommit in lite X så jag försöker att göra som Rikard men ibland glömmer jag.
      Hans

      Gilla

Kommentera

