Torsdagen 16 sept

Denna vecka verkade det som om vår dator har slutat att fira sommarlov. Den fungerade fullt ut, vilket är verkligen skönt. Dagens vinnare blev en delad seger mellan Gunnel och Lars-Erik Ahlberg och Bo Holmqvist och Allan Persson, vilka vi gratulerar.

Samtidigt vill jag påminna om att vår golftävling är nästa fredag den 24 september. Har Ni inte anmält Er så hör av Er till mig senast den 21 september.

Hans

En kommentar till Torsdagen 16 sept

  1. bosse dubbel skriver:

    grattis till Er båda.roligt att allan o bosse samt gunnel o lars-erik kunde
    kamma hem vinsten,för mot oss fick Ni inte många poäng speciellt inte Allan
    och Bosse min partner Astrid var på bra humör och jag sattes på prov många
    gånger och hade turen o lyckan att göra bra brickor.Är nöjd med vår placering
    som kunde kanske varit ännu bättre om vi varit mer samspelta.Men jag är nöjd
    och glad för vår placering och det är bara att lyfta på hatten för vinnarna.
    mvh BD

    Gilla

Kommentera

