Konkurrens från Mats Nilsland

Vår blogg har fått konkurrens…. Mats Nilsland har nyligen startat upp en bridgeblogg också (http://bridgesnack.blogg.se/) Om ni vill följa hans väg tillbaks till höjderna ska ni jacka upp den som en favorit. Han erbjuder dessutom spel på BBO där han kommer att träna med sin nye partner.

Från dusterna på gymnasietiden mot honom och Jimmy Nielsen på Malmö Bridgeklubb minns jag speciellt en gång då Mats med dubbelton i spader och 5 hp öppnade med 1 spader. Min partner och jag missade naturligtvis vår solklara utgång i 4 spader…

Det var då jag insåg att bridge är en hel del psykologi också.

Rickard

2 kommentarer till Konkurrens från Mats Nilsland

  1. Mats skriver:

    Jag har glömt den given (liksom tusentals andra). Lycka till med bloggen!

    Gilla

  2. xlrocks skriver:

    Misstänkte att det var så..
    Och lycka till själv!

    Gilla

Kommentera

