Bricka 35 2010-01-28

Hans har lovat berätta hur man undviker botten när man får 7 straff!! Så här såg det ut:

En kommentar till Bricka 35 2010-01-28

  1. 8009hans skriver:

    Det är inte svårt när allt ifrån budgivning till spel blir fel.
    Vi öppnade med multi och svaret 2 NT visade att vi hade egen öppning. Efter multi hoppade öst in med 2 hj. Jag bjöd 2 NT
    och min partner höjde till 3 NT. Jag var tvärsäker på att han hade spader. Min tji fick jag. 4 spader bjöd jag och försvararna
    kors stal hela tiden. Att det inte blev en botten får jag tacka
    vinnarna Leif och Jan för när de 2 ru X blev 2 straff och 500 in.
    Denna budgivning vill jag helst glömma

    Gilla

Kommentera

