Välkomna!

Hej! Välkommen till Bjärreds Bridgeklubbs blogg. Förhoppningen bakom denna blogg är att alla medlemmar som vill ska kunna publicera inlägg här. För att delta krävs att du har ett konto på www.wordpress.com vilket du skaffar här: http://en.wordpress.com/signup/ (gratis). När du klarat av det skickar du ditt användarnamn till mig eller Hans så lägger vi upp dig som redaktör för bloggen. En blogg kan delas in i olika avsnitt, vi kan förslagsvis ha en hörna med fester, en för styrelsens synpunkter och kanske någon hörna där vi kan diskutera bridgeproblem, BBO vad vet jag… Kom gärna med synpunkter och förslag, det kan ni göra genom att lägga in kommentarer i bloggen, för detta krävs inget konto utan det är bara att klicka och skriva in. Dvs om allt funkar som det ska publiceras din kommentar omgående…. Bäst att hålla ljugarkors, när det gäller datorer man kan aldrig vara riktigt säker.

En hel del nytt för mig – jag hoppas på många bidrag så vi får en levande blogg!

Om du känner att du vill delta så finns en del tips som du enkelt kan skriva ut.

God Jul och Gott Nytt år Rickard

En kommentar till Välkomna!

  1. xlrocks skriver:

    Ingen vill vara först, så därför tog jag chansen….
    Om jag själv får tycka till så hoppas jag verkligen detta lyckas, visst datorer är inte lika personliga som IRL… (In real life)
    Men hade någon frågat mig om dating för tio år sedan hade jag inte förstått, idag träffar många sin livspartner via datorn…
    Så helt asocial är den inte längre.

    Gilla

Kommentera

